Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home

Jarosław Ziębiński


01 lipiec 2009
A A A

Jarosław Ziębiński jest szefem Leo Burnett na region Azja-Pacyfik. Zarządza agencją w Japonii, Australii, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze, Korei Południowej, Wietnamie oraz na Filipinach i Sri Lance.
Urodził się w 1962 r. w Warszawie. Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W 1996 roku został prezesem Leo Burnett Polska. Od 2007 roku zasiada w Globalnym Zarządzie Leo Burnett Worldwide. Zarządzał siecią Leo Burnett w 15 krajach, w tym w Rosji, Turcji i Polsce.
Dwadzieścia pięć lat w mediach, marketingu i reklamie. Najpierw dziennikarz, później – jeden z pionierów polskiego marketingu, pierwszy Dyrektor Marketingu Alima-Gerber i twórca marki Frugo, dzisiaj menedżer, człowiek reklamy, szef sieci Leo Burnett w regionie Środkowo Wschodniej Europy obejmującym 16 krajów.
Kierując Leo Burnett w naszym regionie, Jarosław Ziębiński założył oddziały firmy w pięciu nowych krajach i otrzymał tytuł człowieka dekady reklamy w Polsce, a 16 kontrolowanych przez niego filii 42 razy zdobyło nagrody dla agencji roku w swoich państwach.
Współzałożyciel polskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Klubu Twórców Reklamy. Twórca polskiej edycji konkursu efektywności reklamy EFFIE.
Wolne chwile spędza z żoną Lidią i córką Aleksandrą. Interesuje się sztuką współczesną. Gra również w tenisa, jest wiceprezesem Polskiego Związku Tenisowego.
 
 
Uaktualniono: listopad 2011