Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookies, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies .

Akceptuję

Polscy czempioni biznesu w sieci

29 marzec 2012
A A A
Ruszyła oficjalna strona programu Polski Czempion. To unikatowe w skali kraju przedsięwzięcie skupia liderów polskiego biznesu obecnych na rynkach zagranicznych. Serwis internetowy przybliży ideę programu i ma być źródłem inspiracji dla kolejnych firm z globalną wizją rozwoju.

Pod adresem http://www.polskiczempion.pl internauci znajdą podstawowe informacje o programie i wiadomości o sukcesach polskich firm za granicą. Powstaje także baza wiedzy dla firm zainteresowanych globalizacją swojej działalności.

Sample Image

W serwisie www znalazły się również sylwetki uczestników programu i dział z ofertami pracy. Jednym z celów strony jest popularyzowanie wiedzy o polskich firmach inwestujących za granicą. W pilotażowym programie bierze udział 11 firm mających swoje centrale we Wrocławiu: AB, Clarena, Hasco-Lek, Koelner, Kruk, Impel, REC Global, Selena, TelForceOne, Toya oraz Xantus.
 
- Zależy nam na upowszechnieniu wiedzy o międzynarodowych sukcesach wrocławskich firm - mówi Dariusz Ostrowski, Prezes Zarządu Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej – jednego z inicjatorów programu Polski Czempion. - Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że coraz więcej polskich firm doskonale radzi sobie nie tylko na rynkach Europy Środkowej, ale również na innych kontynentach. Z kolei młodym ludziom pokazujemy, że mogą rozwijać swoje pasje i karierę w globalnych firmach z centralą we Wrocławiu podobnie jak robią to w IBM, Credit Suisse czy Google – dodaje.

Historie sukcesu polskich firm to jeden z bardziej wyeksponowanych elementów serwisu www.polskiczempion.pl. Każda z nich może być inspiracją dla kolejnych firm poszukujących globalnej wizji i zainteresowanych stworzeniem własnej strategii wejścia na zagraniczne rynki. - Chcemy żeby program Polski Czempion wyznaczał nowe standardy w promocji i wspieraniu polskich firm o międzynarodowym zasięgu. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi miastami, które planują uruchomienie podobnych programów u siebie – deklaruje Jan Żarski, koordynator projektu.

O programie:
Program Polski Czempion realizowany jest na zlecenie Miasta Wrocławia przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej we współpracy z Ministerstwem Gospodarki i Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych.


Więcej informacji na stronie www.polskiczempion.pl