Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję

Polscy czempioni biznesu w sieci

29 marzec 2012
A A A
Ruszyła oficjalna strona programu Polski Czempion. To unikatowe w skali kraju przedsięwzięcie skupia liderów polskiego biznesu obecnych na rynkach zagranicznych. Serwis internetowy przybliży ideę programu i ma być źródłem inspiracji dla kolejnych firm z globalną wizją rozwoju.

Pod adresem http://www.polskiczempion.pl internauci znajdą podstawowe informacje o programie i wiadomości o sukcesach polskich firm za granicą. Powstaje także baza wiedzy dla firm zainteresowanych globalizacją swojej działalności.

Sample Image

W serwisie www znalazły się również sylwetki uczestników programu i dział z ofertami pracy. Jednym z celów strony jest popularyzowanie wiedzy o polskich firmach inwestujących za granicą. W pilotażowym programie bierze udział 11 firm mających swoje centrale we Wrocławiu: AB, Clarena, Hasco-Lek, Koelner, Kruk, Impel, REC Global, Selena, TelForceOne, Toya oraz Xantus.
 
- Zależy nam na upowszechnieniu wiedzy o międzynarodowych sukcesach wrocławskich firm - mówi Dariusz Ostrowski, Prezes Zarządu Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej – jednego z inicjatorów programu Polski Czempion. - Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że coraz więcej polskich firm doskonale radzi sobie nie tylko na rynkach Europy Środkowej, ale również na innych kontynentach. Z kolei młodym ludziom pokazujemy, że mogą rozwijać swoje pasje i karierę w globalnych firmach z centralą we Wrocławiu podobnie jak robią to w IBM, Credit Suisse czy Google – dodaje.

Historie sukcesu polskich firm to jeden z bardziej wyeksponowanych elementów serwisu www.polskiczempion.pl. Każda z nich może być inspiracją dla kolejnych firm poszukujących globalnej wizji i zainteresowanych stworzeniem własnej strategii wejścia na zagraniczne rynki. - Chcemy żeby program Polski Czempion wyznaczał nowe standardy w promocji i wspieraniu polskich firm o międzynarodowym zasięgu. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi miastami, które planują uruchomienie podobnych programów u siebie – deklaruje Jan Żarski, koordynator projektu.

O programie:
Program Polski Czempion realizowany jest na zlecenie Miasta Wrocławia przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej we współpracy z Ministerstwem Gospodarki i Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych.


Więcej informacji na stronie www.polskiczempion.pl