Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home Daleki Wschód Indie/ Tata zawiera umowę z Benettonem

Indie/ Tata zawiera umowę z Benettonem


18 wrzesień 2007
A A A

Benetton, największe włoskie przedsiębiorstwo odzieżowe, oraz Tata, jeden z najpotężniejszych konglomeratów w Indiach, podpisały we wtorek (18.09.) porozumienie, na podstawie którego będą wspólnie wprowadzać na indyjski rynek luksusową markę Sisley.

 

Grupa Tata, która działa w wielu gałęziach przemysłu, począwszy od oprogramowania komputerowego, a skończywszy na produkcji stali, planuje rozbudowywać sieć sklepów Sisley za pośrednictwem swojego oddziału Trent Ltd.

 

Image
Główna siedziba grupy Benetton
Jak podał w e-mailowym oświadczeniu rzecznik Benetton, firma planuje rozpocząć ekspansję Sisley w Indiach od dwóch najdynamiczniej rozwijających się miast: Hyderabad oraz Bangalore.

- Praca z tak prestiżowym partnerem pozwoli nam przyśpieszyć rozwój marki Sisley i odnieść sukces w Indiach - powiedział wiceprezes Alessandro Benetton. - Natychmiastowo udało nam się zawrzeć konkretną umowę z Tata, opartą na wspólnym celu, jakim jest promocja Sisley, high-endowej marki z mocnym potencjałem wzrostu. Razem możemy zagwarantować zarówno wysoką jakość produktów, jak i dystrybucji oraz umocnić wyróżniającą się od innych tożsamość marki - dodał.

 

Umowę podpisali Aleksandro Benetton, wiceprezes włoskiej grupy, oraz Noel Tata, dyrektor naczelny Trent Ltd. Trent ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w indyjskim przemyśle detalicznym. Zarządza 39 sklepami takich marek jak Westside, Landmark oraz Star India Bazaar.

 

Image
Zdjęcie z kampanii reklamowej Sisley w 2007 roku
Benetton zainwestuje w tym roku około 300 milionów euro, aby przyśpieszyć wzrost na międzynarodowych rynkach. Firma, która niedawno świętowała 40 rocznicę swojego istnienia, dwa lata temu weszła na rynek irański i do tej pory otworzyła tam już pięć sklepów.

 

 

Kilka miesięcy temu Benetton otworzył trzy pilotażowe sklepy Sisley w Delhi, które od razu odniosły znaczny sukces. Wszystkie one będą zarządzane bezpośrednio przez firmę Trent.

 

Włoskie przedsiębiorstwo działa na indyjskim rynku już od ponad 15 lat, gdzie posiada około 140 sklepów pod marką United Colors of Benetton.

 

Na świecie istnieje ponad 900 sklepów Sisley, a jego kolekcje wyróżniają się silną dbałością o zachowanie najnowszych trendów w modzie.

 

 

Na podstawie: bloomberg.com, tmcnet.com, reuters.com